Friday 15 April 2011

Sah!! Anwar dimalukan oleh Tuai Rumah di Kapit

   Pada malam 14/4/2011 Tr Edison Bugap sedang berucap dan membuat pengakuan yang beliau menyolal Anwar Ibrahim pasal kes Liwat dan kes Jam Omega

Pada malam 13/4/2011 Anwar Ibrahim telah membuat ceramah di Rumah Edison Bugap di Kapit. Pada malam itu Anwar Ibrahim berserta rombongannya iaitu Beginda Minda dan Calon PKR di N56 Baleh dan calon PKR N54 Pelagus. Semasa Anwar Ibrahim Berucap Tr Edison Bugap telah menyoal Anwar Ibrahim.

Tr Edison :.. Saya bukan nak berucap tetapi saya nak tanya soalan pasal Kes Liwat dan Jam Omega Datuk Sri Anwar????

Sebaik mendengar soalan tersebut Anwar Ibrahim terdiam dan para hadirin pun terdiam, dengan tersengeh-sengeh dan muka nampak marah Anwar Ibrahim menjawab.

Jawab Anwar Ibrahim:- Saya tak patut menjawab soalan tersebut di depan kamu, Saya hanya akan menjawab soalan tersebut di hadapan orang-orang tertentu sahaja..
              Kain rentang terpampang memalukan Anwar di hadapan Anwar sendiri di RH Edison Bugap

Untuk mengalihkan perhatian orang yang hadir Anwar terus menukar topik pasal tanah NCR, Tetapi Tr Edison Bugap masih mahu kepastian dan menanya soalan yang sama kali kedua..

Tak tahan menahan marah dan malu Anwar terus beredar dari Rumah Panjang tersebut.!!!
Awal_awal pagi Anwar sudah belah dari kapit menggunakan Boat express. mengikut sumber, kalau ada Transport malam itu juga Anwar nak belah dari Kapit.


3 comments:

  1. artikel minta dipinjam utk promosi kempen PRN Sarawak...

    ReplyDelete
  2. Memang muka tak tahu malu punya anwar,dulu dia cabut dr parlimen bila tak boleh jawab satu soalan.

    Ini memang cara dia.Biasanya dia akan spin atau divert issue,kalau penyoal ulang balik soalan yg sama dia akan marah atau tanya balik penyoal.Tapi sebab dia berada di tempat orang,jadi tak beranilah dia nak marah tuai rumah atau tanya tuai rumah dr utusan atau umno hantar ka,kehkehkeh

    ReplyDelete
  3. "memang tuai rumah tu orang umno yg menyamar jadi tuai nak malukan nwar!"

    *maaf, gurau aja.

    sebenarnya setiap manusia diberi akal oleh Tuhan supaya sentiasa bertanyakan perkara yg belum jelas. kalau tidak kita hanya akan menjadi spt lembu yg dicocok hidung shj. tuai rumah ternyata mempunyai keberanian yg tinggi sudi bertanyakan soalan yg memang ramai nak tahu jawapannya!

    jgn jadi spt lembu belaan pgayr...sentiasa mengiyakan temberang nwar, sentiasa membela nwar walaupun tidak ada fakta & bukti!!!
    parti klentong rakyat!
    parti kencing ramai2!
    parti keluar ramai2!
    parti kedajalkan rakyat!
    parti kemaruk rasa (mo jadi pm!)
    *

    *boleh tolong sambung?

    ReplyDelete