Wednesday 6 April 2011

N54 PELAGUS. George Lagong BENGANG menjadi AYAM SABUNG SNG.



Kecoh!! Di kem Calon Pembangkang apabila Calon yang sepatutnya muncul dikahlayak ramai Tidak Menampakan muka, ini adalah kerana pada mulanya calon yang dinantikan itu, En George Lagong akan bertanding di DUN N56 Baleh sebagai Calon SNAP menentang Presiden PRS Dato Sri James Jemut Masing, Tetapi di hari penamaan calon beliau menyatakan hendak bertanding di N54 Pelagus menentang Barisan National.

Ini menyebabkan bakal calon SNAP EN Jingga ak Salleh yang sepatutnya bertanding di DUN N54 Pelagus terpaksa memberi laluan dengan George Lagong. 


GEORGE LAGONG TIDAK MUNCUL DIKAHLAYAK RAMAI KERANA TELAH PERGI TERUS KE PUSAT PENAMAAN CALON, . MUNGKIN BELIAU TIDAK PUAS HATI DENGAN DATO SNG KERANA MENGARAHKAN BELIAU BERTANDING DI PELAGUS, SEDANG KAN BELIAU ANAK JATI Baleh DAN LEBIH DIKENALI DI BALEH. Beliau Bertanding di Pelagus hanya kerana menurut perintah Dato Sng dan beliau juga tahu untuk menang di Pelagus sangat sukar.!!!!!

DISINI TERANG-TERANG DATO SNG TELAH MEMAINKAN PERANANYA!!! MENURUT SUMBER YANG DIPEROLEHI DATO SNG TELAH MEMBAYAR JINGGA AK SALLEH SUPAYA MENARIK DIRI.. APA KAH TUJUAN SEBENARNYA DATO SNG BERBUAT DEMIKIAN????

DATO SNG HANYA ingin MEMBALAS DENDAM KERANA ANAKNYA LARRY SNG tidak dicalon kan lagi oleh Barisan National di DUN Pelagus. Oleh sebab itu Dato Sng telah mengarahkan George Lagong untuk bertanding di Pelagus menentang Barisan National kerana George Lagong ada talian persaudaraan dengan Sng family.


POLITIK KARUT SNG & GEORGE.!!!!!!

Tiada pendirian dalam politik… akhirnya Dato Sng mengarahkan George Lagong bertanding atas Ticket Calon BEBAS di Pelagus.. JELAS SEKALI!! Sng hanya memperjudi kan dan menjadi penaja kepada George lagong semata-mata untuk memuaskan hati . asalkan dapat menentang Calon BN-PRS. 

YANG MENJADI MANGSA ADALAH RAKYAT PELAGUS.!!! KERANA TELAH DIPERBODOHKAN OLEH DATO SNG!!!


No comments:

Post a Comment